Guns N' Roses - November Rain




Jag hatar när man är inställd på att göra någonting och PANG, så ändras planerna. Jag var helt inställd på fest ikväll, hade börjat fundera på klädsel, peppat med lite musik så ringer telefonen. Jag har tydligen lovat att vara barnvakt ikväll så där försvann mina planer. Kanske, slutar jag tidigt ska jag försöka anlända till förfesten och följa med ut iallafall.
Annars får jag ha en "mysig kväll" (låter fint i huvet men egentligen är det skit trist) hemma med glass och film.

När jag är på det här humöret passar Guns N' Roses -
November Rain helt perfekt.


I know it's hard to keep an open heart
when even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart,
wouldn't time be out to charm you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback