herrejösses




Jag är så trött idag. Helt slut. Det enda jag kan tänka på är att få sova, men samtidigt vill jag inte lägga mig för då kommer jag aldrig somna inatt.
Igår var en fartfylld dag, kändes som vi satt i bilen hela dagen. Vaknade halv 11, halv 12 åkte jag hem till gabi för att rota i hennes garderob.
När vi var klara med det hämtade vi upp alla för att åka hem till emma för födelsedagsfika, efter emma var vi på tuna park, sen hämtade vi sprit, kom hem vid 4, duschade, iväg igen vid 5 för att hämta alla.
Då åkte vi till kyrkogården och fan vad fint det var, speciellt i minneslunden.

När vi var klara där handlade vi mat och tillslut hem till cissi. Där lagade vi ordning tacos på typ 5 min, alla var så sjukt hungriga. Vi hae ett litet tema för kvällen, eftersom det var halloween, vi var vampyrer. Carro sminkade alla likadant och sen hade vi vampyrtänder (som man såg ut som en gorilla i)

Förfesten var riktigt kul och utgången också. Jag och sanna gick av någon anledning världens omväg när vi skulle hem så jag var inte hemma förän efter 3 någongång.
Eftersom jag lämnade bilen hos cissi igår var jag  tvungen att hämta den idag, sanna och jag köpte med oss mat hem till cissi och jag kom hem för typ en timme sen.

Idag tänker jag inte göra ett skit. Bara dega, som varje söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback