live forever




Det känns som jag inte har varit hemma alls de senaste dagarna, bara flängt runt överallt. Idag vaknade jag vid 11, kvart över 12 sågs jag, cissi och gabi på en lunch. efter det åkte vi till tuna park, hittade varsin tomteluva till på lördag. Vi var självklart att kolla på den nya guldklipen, gabis familjs hundvalp. åh jag sugen jag blir på att skaffa en egen hund men icke, kommer aldrig ha eller ta mig den tiden. Räcker med monstret vi redan har.

Hann vara hemma i 20 min innan jag och sanna åkte tillbaka till gabi och efter det åkte vi till emma. NU är jag hemma och jag är redan uttråkad.

Sitter och gör lite små sysslor, bland annat att fixa musik till min mp3 till thailand. Fick hem en underbar unplugged skiva med coldplay, njuter av den nu.

Imorgon är jag ledig, efter det ska jag jobba torsdag och fredag. I helgen blir det fest både fredag och lördag, förhoppningsvis får vi besök av stockholmsgrabbar på fredag och på lördag har vi nyjul, "sista" festkvällen med the gang innan thailand.

12 dagar. 12 JÄVLA dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback