Nina Kinert - Heartbreaktown




Dn här veckan är en sån vecka jag bara älskar, när man har mycket att göra. Måndagen var ingenting att skryta med men som igår, vi möttes upp, åt lunch och gjorde våran efterlängtade tatuering. Det tog sin lilla tid eftersom vi var 5 stycken som skulle göra, jag och emma var de ända som klagade över smätran (som var OBESKRILIG, fysatan vad ont det gjorde)
Efteråt åkte vi hem och tog gruppkort och bara pratade.  När jag väl var hemma skulle jag se cast away men somnade såklart efter halva.

Idag har vi varit för att köpa presenter, vi hade ett litet system eftersom vi skulle köpa till både mig, johanna och emma. Vi började med johannas, då fick hon vänta hemma. Efter det skulle de köpa till mig, då väntade jag hemmahos johanna och när vi skulle köpa till emma skulle hon iväg och jobba. Jag älskar att köpa presenter till folk, jag skulle aldrig kunna bli en sån som bara ger pengar och ber de andra köpa "något"

Imorgon ska jag, emma och johanna handla till vårat födelsedagsfirande som vi ska ha på fredag. På fredag jobbar jag till 4, hem och dusca och sen till emma för att fixa iordning allting tills de andra kommer.
Då blir det förfest och utgång"
Köpte en ny klänning idag, kvällen till ära. Problemet är att jag måste äta ett äpple den dagen för att kunna ha den, sitter som ett andra skinn på mig.



förra året när vi hade våran 18 års-fest på kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback