The cracked bells and washed-out horns




Peppar med Bob dylan nu när det är helg. Jag ska inte göra så mycket i helgen, en kvällsfika ikväll med tjejerna och imorgon tror jag vi ska gåpå bio. På Madagaskar, så vi lär var de enda över 12 år.

Känns så bra när man vet att man har en arbetsvecka bakom sig, jag har jobbat varje dag den här veckan, har jag inte jobbat på balsta har jag suttit barnvakt så det har varit full rulle.
Inatt hade jag en sån där konstig natt när det känns som man aldrig somnar, så jag var inte direkt pigg när jag skulle gå upp kvart över 5 imorse. Började halv 7 och var tvungen att duscha så därför gick jag upp så jävla tidigt. När jag slår mig ner framför tv;n för att äta min frukost hinnee jag se att filmen feed går på tv400, jag kunde inte äta upp min frukost efter det, räckte med en liten snutt av den filmen så tappade jag matlusten.

Annars har det varit en bra dag. Fick läsa lite snuskhistorier från Ivans mobil som gjorde att jag gick och småfnittrade såfort jag såg honom.

Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag vaknar till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback