The worlds a better place when it's upside down




Jag måste förklara mitt förra inlägg, jag svimmade inte för att jag hade krockat, utan det var för någonting annat, som vanligt. Och jag vet att buss-incidenten kommer vara någonting jag kommer skratta åt men igår blev allting bara tårta på tårta så jag orkade inte tillslut.

Istället när jag kom hem från jobbet bäddade jag ner mig i min säng och stannade kvar där resten av kvällen. Jag såg filmerna: Iskariot, Madagaskar (när mamma kom in sa hon: eh josse, vad kollar du på?) och sen massor av rederiet avsnitt.
En väldigt bra kväll.

Den här morgonen började lika dåligt som igår, Irena frågar om jag kan jobba kväll, kollar min almenacka, självklart ska jag vara barvakt JUST ikväll. Ringer och frågar om dom kan hitta någon annan som kan sitta men icke. Så jag måste säga nej till irena och börjar tänka på hur mycket pengar jag förlorar.

Jag hoppas inte att resten av veckan kommer vara såhär skit. Då tänker jag tamefan stänga in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback