we were hoping for some romance, all we found was more despair





Nu, två dagar senare, kommer träningsvärken från badmintonen. Jag går som en stel pinne och gör inte plötsliga rörelser. Men jag måste erkänna att vi var duktiga och riktigt kul var det också.

Igår jobbade jag på dagen och p åkvällen köpte jag, emma, cissi och gabi hem lite gott (läs glass) hem till cissi. Man uppskattar såna enkla kvällar väldigt mycket eftersom det är inte ofta vi hinner ses nu på vardagar när folk jobbar olika.


Lite lustigt vissa saker. igår på kvällen sa jag till de andra att jag gillade ha mardrömmar och sen vakna upp och veta att det "bara" var en mardröm.
Självklart  hade jag en i natt, det var om thailand, såklart. Drömmen var att vi skulle checka in men alla var ruskigt sena, så när vi kommer dit säger en dryg kille att vi har missat det och om vi skulle följa med på planet iallafall skulle vi aldrig få återvända.
Mitt i allt säger han också att vi inte kommer få tillbaka ett öre och jag börjar störtgråta. I drömmen alltså. Det var ett sånt här gråt som gör att man inte kan andas.

Då vaknade jag och kände träningsvärken och ville bara somna om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback