--




vad skönt det skulle vara om det vara sa sviisch så är man påklädd och färdig sminkad och allt. Nej men istället ska man vela kläder i 1timme, sminka om sig 3 gånger och aldrig få till håret.

Jag skulle ha bott hos min syster och hennes pojkvän inatt. Dom skulle på kryssning och jag skulle passa katterna. Nu ringde hon och sa att hon inte hade fått komma på båten, men markus kom på. Anlendning: hon är inte 21. Dom har alltså inte kollat det innan.
Ha-ha-ha, jag skrattar fortfarande. hur man vara SÅ klantig?! Ha-ha-ha.

DÅ KÖR VI PÅ FEST IKVÄLL DÅÅ






She takes just like a woman, yes, she does
She makes love just like a woman, yes, she does
And she aches just like a woman
But she breaks just like a little girl.

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA vad fan är det för bild?!

Postat av: josefine

haha, jag älskar den :D

2008-10-03 @ 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback