Adele - Hometown Glory (Axwell Original Mix)




Jävla skit. Bara för jag lämnade in min skattesedel försent (EN jävla dag) förlorar jag flera tusen på skatt, som jag egentligen skulle ha fått behålla. Jag behövde verkligen dom jävla pengarna, nu, inte om ett år när man får tillbaka skatten.
Egentligen hatar jag att prata pengar, jag hatar att skriva om pengar och att sura över pengar, men nu blev jag sur. Just för jag är så beroende av det.
Mamma är inte hemma så hon ka nhjälpa mig heller. Fan.

Iallafall! Det är fredag och det är underbart. Sanna frågade när hon kom till jobbet om vi skulle köra en spontan festkväll. Själfallet vill jag det, men min kropp känns inte hundra. Tror fber är på ingång. Imorgon bjuder Elin och Micklan på fest så frågan är om jag ska vila kroppen idag eller köra helgen fullt ut. Det lutar mot alternativ 2.

Just nu peppar jag med
fredagsmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback