bättre nu




Jag var nyss inne och läste på Micklans bilddagbok, dom åker till thailand imorgon och bara av att läsa det började det pirra i min mage. Jag fick en klump och började bli nervös tills vi ska åka, trots att det är en månad bort. Vill inte ens tänka magkänslan jag kommer ha dagarna innan vi ska åka.

Min hand ja. Jag har lite prolem med minnet under kvällen, men ena stunden stod jag uppe på scenen på lotus, andra låg jag nedanförscenen. Så antagligen trillade jag ner och tog emot mig med min vänstra hand. Först gjorde det inte så ont men när vi var ute i rökrutan började det verkligen kännas, så vi la toapapper som bandage runt armen och lite senare på natten gick vi upp till akuten. Dom la en skena och bad mig komma tillbaka på morgonen om jag hade ont, det hade jag så vi blev sittande där från 9 på morgonen till halv 1 på dagen.

Ingenting är som tur är brutet utan ara rejält stukat. Jag kommer gå med bandage i 1 och en halv vecka ungefär, sen får jag ta bort skiten.

Såhär går det när är lite FÖR taggad till att festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback