besatthet





När jag väl fastnar för en serie blir jag nästan som besatt. Det började med ett sug för några veckor sen att se oz, en serie som gick för många, många år sen och som jag inte följde särskilt nogrant men jag minns att den var bra. Så jag laddade hem första säsongen av oz, för att se om det var lika bra som jag mindes det.
Det var bättre och nu har jag sett 5 säsongen av det, ska börja se den sista. Som vanligt när det kommer till den sista säsongen av någon serie börjar jag dra ut på det hela, ser ett avsnitt om dagen iställer för flera på raken som jag har gjort förut. För att det inte ska ta slut.

Under dessa säsonger har jag fått en favorit av de alla, tror man fastnar mest för det är en riktigt "bad boy" men helvetejävlar, vad han är sexig i serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback