det låter bättre




Jag har alltid en idé om saker och ting. Jag kan läsa någon blogg där det står hur dom "kryper ner i badkaret och läser en bra bok"
- Självklart låter det underbart och jag har idéen om hur jag ligger där med en hårinpackning och läser min senast köpta bok.

.. Men sanningen är att jag tröttnar efter 10 min.







Min lapp på min t3:a på jobbet var tydligen väldigt uppskattad av personalen. Flera stycken har kommit fram skrattande: haha, ja jag läste på din t3a (som är den jag fyller i mina timmar på)
Saken är den att jag har fyllt i den helt galet sen vi började med raster så det är överstruket och kladdigt överallt.
- Så jag satte på en post-it lapp och skrev: Jag skrev fel på min t3:a och hittade inget tipex, därför ser den FÖRJÄVLIG ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback