finn 5 fel








( Det finns inte ett rätt med den här bilden, det ser ut som jag är sveriges buskigaste ögonbryn och väldigt ihoptryckta ögon men på nått sätt är den söt. Grattis iallafall Janna!)


En underhållande kväll igår, det var fler än mig som hade tänkt snusk i sina presenter. Elin, Frida, Micklan och Sofia ade dragit ut värsta texten om knip-kulor, och janna fick snällt läsa upp allting som stod i pappret, hur man skulle göra övningarna, hur ofta och vad effekten blev. När alla ber henne"VISA DOM" rotar hon vidare i paketet och ingenting slår henne min när hon ser att hon inte får några kulor. Det var kul.

Eftersom jag skulle jobba idag drog jag hem direkt efter ming, de andra drog vidare till time.
Imorse var jag uppe med tuppen. Jobbar och slitit. Efter jobbet åkte jag, emma och sanna för att hälsa på cissi på munktell. Vi stannade och fikade, efterråt åkte jag och widin till mc donalds och nu sitter jag här. Väntar på att det ska bli morgondagen så man "får" jobba igen. Hatar att sitta här på sega kvällar.

Roligare än så var det inte just nu.
Tack å hej.

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, "men var är kulorna?"

2008-10-23 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback