In the home of the brave and the weak





Något av det värsta man kan göra är att skita i att ta med matlåda. Det gjorde jag idag, eftersom jag inte orkade laga till maten igår och under hela dagen har jag livnärt mig på varmchoklad och cigg. Den varmachokladen mättar lite men jag är helt död i huvudet. Tar 3 sek för mig att reagera på saker, vanliga saker om att telefonen ringer. Ett ganska läskigt läge, känns nästan som att man är småpåverkad
Ja att vara nykter i helgen hjälps ju inte av att hela jobbet har pratat om alkohol idag, ivan skulle dricka ETT (!!) glas vin i badet och Sofie skämtade om shotts.

Nej istället vankas det pizza och film ikväll hos sanna. Nu ska jag dra in på ALLA mina kostnader, så vi kommer iväg någongång.

Lite
fredagspepp! (Som Sanna beskrev det, GAPMUSIK)

why'd you have to break all my heart?
Couldn't you have saved a little bit of it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback