jamen sådärdåå




Nu är det bestämt, bokat och klart. Vi åker till thailand 7 dec och kommer hem 25 januari. Dvs, 49 dagar i paradiset. Igår gjorde vi upp en reseplan, saker vi måste fixa innan vi åker (visum mm.) och hur mycket vi ska spara ihop och vad vi ska förvänta oss av resan. Alltså att vi inte kommer bo på resort utan det blir till att leva i en ryggsäck med 3 klädesplagg från sverige och resten köper man där borta.

Så, nu när jag ska vara i värmen i 2 månader vill jag inte se ut som en strandsköldpadda, utan idag satte det "nya" livet igång (åter igen..) Det innehåller bland annat att jag ska springa varje dag. Jag var ute och sprang i Odlaren idag , underbart och det gick riktigt bra. Så planen är att springa 2,5 km varje dag efter jobbet. Idag åkte jag direkt och det tänker jag fortsätta med, kommer jag hem och sätter mig är risken att jag inte orkar ge mig av sen.

Ni anar inte (eller jo eftersom ni blir kvar i kalla sverige, hehe) hur mycket jag vill iväg nu. Jag har fått hyffsat med tider på balsta hittils så ekonomiskt kommer det NOG fixa sig.

Nog om resan, nu kör jag på det nya livet fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback