Oasis - Dont Go Away





Om man har nått den bästa tänkbara träning när är svimfärdig efterråt så har jag nått max idag. Jag och sanna var ute och joggade i odlaren idag och efterråt fick jag värsta svimkänslan. Var ioförsig är jag stod och rökte så kanske hade med det att göra (intalar jag mig, självklart var det för jag är sjukt otränad)
Nu äter jag en liten eftermiddags macka med blickar från en "söt"hund brevid. Just nu ger hon mig blickar som om jag precis hade dragit henne släpande efter min bil i koppel. Plus att jag misstänker att hon har badat i något kärr hos min mormor och morfar för hon luktar förjävligt.

Har iallafall varit lite aktiv idag. Jobbat OCH sprungit. Keep it going like this och thailand kommer vara nära snart.

Appråpå förra inlägget, jag blir nästan misstänksam att mina kompisar INTE tyckte jag var snygg i håret förra hösten, bland annat "mörkt men INTE svart" och "mörkbrun, inte svart!"
Jag klassades säkert som en sån man inte ville träffa i en mörk gränd.

Jag tror iallafall att det blir mörkbrun, snart! Jag blir galen på min utväxt nu.



Kommentarer
Postat av: sanna

du passar jättebra i jättemörkt också, men jag vill se dig i chokladbrunt, tror det skulle bli jättefint!

Postat av: josefine

Därför tänkte jag fråga om du kunde fixa det på mig i helgen (A)

2008-10-14 @ 17:42:26
Postat av: emsi

jag tycker du passar i ljust, brunt och mörkt. Du är en såndär som passar i det mesta :)

2008-10-14 @ 17:50:00
URL: http://emsenglund.blogg.se/
Postat av: natalie

Du passar precis som tidigare talare sa, i allt.

Men jag gillar chokladbrunt, sådär alldeles laagom liksom :)

2008-10-14 @ 18:22:28
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: sanna

Jaa klart jag kan :)

2008-10-14 @ 20:21:32
URL: http://widin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback