roligt från jobbet




(Jag, Sanna och Ivan kör en ordlek på tavlan i korridoren)


Sanna: --ch--ho-n--s..
Ivan: Vaafan? Är det svenskt?
Sanna: JA, POCHAHONTAS! Men hur fan har du stavat?!
Jag: Ja, PoCHahontas?
Ivan: Stavas inte det med bara c?
Sanna: Ha-haha- vafan har du skrivit poCHahontas! haha.
Jag: Jag kanske har dyselexi!

(Vid matbordet i personalrummet)
Peter till Ivan: Vet du vad det är för skillnad på en pizza och en hora?
(Jag sitter brevid och äter mammas goda gryta med svamp)
P: På pizzan kan man välja bort svampen.
Jag reser mig för att kasta resten av maten..
Ivan: Tappade du matlusten?

Kommentarer
Postat av: widde

haha, längtar redan tills nästa gång vi jobbar!

2008-10-02 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback