roxanne - the police




Vi har skaffat oss en ny sysselsättning, jag och mina vänner. Aktivitetn gjorde vi igår. Man behöver en bil, 4 idioter och en bra röst. Det vi gör är att man kör runt, vevar ner rutorna och såfort man ser en person på trottoaren så hittar man på ett namn och skriker "TJENA LINUS" tex.- Jag vet inte varför vi tycker det här är så kul men vi skrattade hysteriskt när jag, sanna, emma och cissi gjorde det igår. Man måste också tänka på synen, jag körde, sanna satt fram, vi hade satt på oss luvor och cissi och emma satt och gapa i baksätet.
Riktigt kul är det, för folk ser såklart så jävla förvånade ut.

Annars gjorde vi inte så mycket mer igår, kollade stjärnor på is och spelade Alias. Idag ska jag fira min kusin sen ut och springa. Lugna gatan alltså.

Kommentarer
Postat av: natalie

thanks hun! :) men jag vill ha sådär långt svallande hollywoodhååååår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback