slave for money then you die





Helgen har varit kanon. Fredagen = Fest. Väldigt rolig fest också. förfesten var grymt rolig. Först startade vi hos Gabi vid 7, jag, gabi, emma och sanna. Vid 9 gick vi till Carro och Micke. Fär var det skitkul. Vi träffade på Gabis lillebror som var på fest i samma hus så vi storma dom ett tag. Vid 12 tog vi en promenad till stan och gick ut på statt. Min kväll fick tyvärr ett tidigt slut och avslutningen var inte den bästa. Ska inte skriva ut några äckliga detaljer här, hehe.

Igår kändes det som söndag eftersom jag var bakis. Jag sov på mitt överkast på golvet på natten så jag hade skit ont i ryggen hela dagen. På kvällen köpte vi hem mat till gabi, kollade på amigo och stjärnor på is. Väldigt mysig kväll som slutade vid halv 1.

Idag ska vi prata thailand. Oh fyfan vad vi ska prata thailand. Vi har bokat nu. Eller preminärbokat. 7 dec till 25 januari. Fyfan. Fyfan säger jag. Jag ska ALDRIG klaga på mitt jobb, jag ska bara tänka: thailand, thailand, THAILAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback