The Beatles - Blackbird




Ännu en gång blev jag väckt av att min mobil ringer. Jag kan knappt prata när jag är nyvaken så det blir mest massa stammningar och sludder. Iallafall, efter att ha blivit väckt vid kvart i nio kunde jag inte somna om så jag gick upp ochtänkte att det var det allra bästa, då kan jag somna tidigt ikväll eftersom jag ska jobba imorgon.

Igår låg jag bara inne på mitt rum och såg film hela kvällen, förutom en promead med widin. Jag såg lite rederiet avsnitt (är på säsong 4 nu) och filmer "I am Sam". Den satt jag och grina till, jag blir alltid rörd när det är fina filmer.  Idag ska jag inte göra någonting speciellt, njuta av ledigheten (som jag gör nästan varje dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback