this is not what i do




Det
här är en äkta söndagslåt. Inte för att jag har ångest eller något utan för jag blir alltid lugn när jag lyssnar på den. Det behövs på söndagar, då jag är helt hyper annars.
Den här söndagen då.. ingen fylleångest, ingen bakfylla, inget "må dåligt och ligga i sängen hela dagen" - utan jag känner mig LEVANDE idag. Det hör till ovanligheten.

Vad ska man då göra när man känner sig levande på en söndag? Absolut ingenting, har jag bestämt. Städa rummet, hälsa på pappa och kolla film.
.Så är min söndag. Efter att ha sovit över 12 timmar inatt känner jag mig ändå lite seg så det passar.


Igår var vi på middag hemma hos Fors. Hon fyllde förra veckan och vi firade henne igår. Hon fick ett litet ihop-plock med saker hon kan ha med sig till thailand (gula badskor, rosa-solnrillor, fiskemössa med sverige tryck mm. )

Nu sitter jag och kollar på Magnus Betnér - Inget är heligt.
- väldigt bra sätt att fördriva tid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback