UNTIL WE MEET AGAIN




Om vi svenskar bryter
så här mycket när vi pratar engelska kommer jag aldrig mer tala ett ord av engelska. Det låter förjävligt när dom pratar om australien, och skämtet "down under as they say"
Nu vet jag inte varför jag sitter och lyssnar på den här låten, den är inte särskilt bra men ändå ganska fin.

Ikväll står flyttning på schemat, ska assistera carro och köra grejorna. Imorgon är jag LEDIG.
Åh jag tänker sovmorgon, stor frukost, nya avsnitt av OZ,en lång, lång promenad och på kvällen ska jag hälsa på hos Cecilia. En riktig "Josefine-är-ledig" dag.

Kommentarer
Postat av: sanna

låt mig inkräkta på din dag, nu har jag haft tråkigt hela jävla fucking veckan!

Postat av: sanna

låt mig inkräkta på din dag, nu har jag haft sjukt tråkigt hela veckan! promenad imrogon!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 21:15:01
URL: http://widin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback