and to hell with the endless dream





 Idag fick jag hem mina älskade böcker, "veronika bestämmer sig för att dö" och "14 år till salu". Nu är jag ledig fram till måndag så jag tänker passa på att läsa dem. Varje gång innan jag ska sova tänker jag jämt: såå nu ska jag läsa den och den boken. Sen tar den 5 min och jag har somnat.

Vilken jävla tur jag hade imorse föresten. Jag måste ha haft tankarna på annat igår kväll men jag hade ställt klocken men inte aktiverat larmet. Så jag vaknar till imorse, kollar på klockan och ser att den är 6. Jag hade ställt den på 5:20 (jag snoozar) och tänker TACKA FAN för att jag vakna av gammalvana.





your presence will always remain
Is this how it was meant to be
You meant something more to me
Than what many people will see
and to hell with the endless dream

http://www.youtube.com/watch?v=XcZI6ytIGlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback