att checka av dagen efter




Efter varje festkväll checkar jag av vissa saker.
Vimmelbilder - check, jag är inte med
Flashbacks - ångrar jag något? check
hade jag kul? - check!
Kollar i min väska om allt ligger kvar - check
Kollar hur mycket pengar jag har gjort av med - har jag inte vågat än idag
Sms;ar till någon i sällskapet från igår och kollar så de lever - check!


Så, nu behöver inte herr ångest komma och krypa på, trots att det blev lite för mycket vin och jäger igår. Roligt var det iallafall, det är huvudsaken! Vi startade hos annis, jag, gabi, annis, elin och linda. Lite senare anlände grabbarna och efter "jag har aldrig" blev det lotus. Inte den roligaste utgången men det var riktigt kul att träffa carro och natalie! När man träffar någon man inte har sett eller pratat med på länge så inser man hur mycket den personen betyder för en. 

Idag ska jag hjälpa min far med lite saker. Och sova tidigt för jag jobbar imorgon.


Kommentarer
Postat av: Rogic

Tack för en trevlig kväll kamrat !

Postat av: josefine

tack själv, partner in crime!

2008-09-21 @ 15:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback