blowin in the wind




Jag har alltid tyckt att de tråkigaste bloggarna och bildagböckerna är när de bara handlar om hur man jobbar och om jobbet. Så börjar jag läsa tillbaka på min blogg. "Nu jobbarjagmån, tis, ons" eller "Är så trött efter jobbet"
Fyfan. Alltså har jag blivit tråkig. Inte för jag någongång har varit rolig men jag tänker inte skriva mer om hur jag jobbar, för ingen bryr sig iallafall. Det skulle inte jag heller göra.

SÅ nu slutar jag. Men samtidigt skriver jag om min vardag här och min vardag är just nu bara jobb, därför lär det bli sämre med uppdateringar.
Det jag ville säga med det här inlägget var egentligen ingenting.


How many years can a mountain exist,
before it's washed to the sea?
How many years can some people exist,
before they're allowed to be free?
How many times can a man turn his head,
pretend that he just doesn't see?


Kommentarer
Postat av: Janna

Jag tycker att ditt jobb är spännande. Vi behöver alla lite mer tintin och fika i våra liv.

2008-09-18 @ 17:48:04
Postat av: Janna

Jag tycker att ditt jobb är spännande. Vi behöver alla lite mer tintin och fika i våra liv.

2008-09-18 @ 17:48:33
Postat av: josefine

haha, tintin är så jävla bra! skrattade högt flera gånger när jag såg de idag. (A)

2008-09-18 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback