det flyter VERKLIGEN på



Både jag och Sanna ska gå på en introdutionskurs på jobbet. Jag börjar på onsdag och Sanna nästa vecka. Irena sa också att vi kommer få jobba samtidigt, vilket är riktigt kul. Idag på parkeringen började vi redan fantisera om hur vi tar rökpauser tillsamman och lunchar ihop. Skit kul!

Igår fick jag, gabi och sanna idéen om att plocka svamp. Två skogar och 2 timmar senare var resultatet 2 svampar, em kantarell och en Carl-Johan. Trots bristen på svamp var det en jävligt rolig upplevelse! Efter svampplockiningen handlade vi och sen lagade vi mat hos Gabi. Emma kom och åt med oss och efter maten kom Cissi. Resten av kvällen degade vi i gabis soffa.

Jag har redan hunnit med en arbetsintervju och att köra mormor och morfar idag. KL 3 ska jag vara barnvakt och senare vet jag inte vad som händer.
Jag är jävligt peppad för hösten nu. Vill att alla planer ska komma igång så man får komma in i någon slags vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback