diagnos psykisk störning.



Ett av mina problem är att jag aldrig kan släppa ett roligt skämt, jag kan börja skratta bara jag tänker på det. Som idag, jobbade på årby och markus sa en jävligt rolig sak vid bordet på morgonen. Jagbehövde bara tänka på det han sa för att jag skulle börja skratta, och eftersom de inte känner mig så bra kan det verka konstigt att jag kan hänga upp mig så. Istället fick jag hålla för munnen när jag satt vid bordet och tänka "börjar du skratta dör mamma" eller så gick jag ut och rökte. Självklart när jag skrattade av mig det utanför kom en gubbe cyklandes förbi.
Synen: Jag står, för mig själv, röker och skrattar rakt ut.

Han måste ha tänk: diagnos psykisk störning.

Kommentarer
Postat av: rogic

Hahahahahha om du skrattar dör mamma haahahahahhaha

Postat av: janna

HAHAHAHA "börjar du skratta dör mamma"!

2008-09-29 @ 00:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback