finally




men äntligen heelg! åh hela veckan har jag bara längtat efter att få sova ut på morgonen. det är det värsta med att jobba, att behöva gå upp klockan 6. dessutom ser varenda dag sig lik ur, vakna, jobba, komma hem, sitta ett tag vid datorn och sova. precis varje dag. även fast jag skulle vilja hitta på nått är jag dödstrött redan vid 8.

imorgon ska jag iallafall sova riktigt länge. på dagen ska jag och gabi (förhoppnigsvis) gå en långpromenad och på kvällen blir det fest med anna-lena!

ikväll tänker jag bara dega, köpa godis och se film. nu ska jag se top model, ta ett bad och vänta på maten.

p.s, satt och pratade med markus på jobbet häromdagen, han påpekade nackdelen med att vara timvikarie är att man varje helg ligger på spänn att telefonen ringer o dom ska ringa in en. sånt problem har inte jag än ,eftersom jag inte får jobba helger.
det är värt att fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback