I break in two, and each piece of me dies



Varje höst återkommer jag till att lyssna på den
här låten. (Och nej, det har inte med namnet att göra)
Jag totalt älskar den, en av de finaste låtarna jag har hört.

Kom ganska nyligen in från en kvällspromenad med miss mänty. Vi gick en runda som tog ca en timme och som vi ska försöka gå varje dag. Nästa tur är imorgon kl 9 på morgonen, likabra att bli morgonpigg nu när jag börjar jobba igen. Jobbar, tors, fre, måndag och tisdag.

Ska man upp tidigt ska man lägga sig tidigt, så nu ska jag se några rederiet avsnitt och sova.

Oh why can't I be what you need?
a new improved version of me
But I'm nothing so good, no I'm nothing
Just bones, a lonely ghost burning down songs
Of violence of love and of sorrow
I beg for just one more tomorrow
Where you hold me down, fold me in

Kommentarer
Postat av: Rogic

Jag väntar fortfarande på den där omtalade sammanfattningen om mig du skulle skriva :D

Postat av: josefine

den kommer! jag låg igår och tänkte på vad den skulle innehålla =)

2008-09-11 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback