in your faace




Jag var nere på stan igår eftermiddag efter jobbet och fikade med Janna och Elin. Det var väldigt trevligt, vi pratade om allt och inget och jag hade inte sett någon av dem på väldigt många månader. Tyvärr blev jag tvungen att avvika från fikan pga att klantarslet josefine bara hade lagt i parkeringspengar till klockan 6. Ungefär vid 10 över 6 lämnade jag waynes, på väg till bilen kom jag på att jag skulle köpa hem kvällsmat också och kön på spicy var inte nådig. Detta resulterade i att jag var i parkeringshuset vid halv 7 ungeför, 30 min efter utsatt parkeringstid. När jag går igenom dörrarna ser jag hur en parkeringsvaktfitta går och strosar och hon är siktet mot min bil.
Nu kommer den roliga synen, jag börjar SPRINGA till min bil, som stod 20 meter därifrån. Hon kollar på mig och när jag är framme vid bilen är hon ca 4 meter därifrån. Jag öppnar dörren och knögglar ihop lappen och ger ett leende som såg ut ungefär såhär:


Sen åkte jag därifrån.


på kvällen åkte jag och widin över till fors och såg pyjamas. Vilket program. Janna, har du inte sett det kommer du ÄLSKA det.

Kommentarer
Postat av: Janna

haha, jag får ta och kolla på det då :D tack igen för fikat!

2008-09-15 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback