it aint me babe






Jag har recis vunnit över en av mina rädslor: telefonskräcken. När det gäller folk jag känner kan jag prata ur länge som helst i telefonen men när de gäller andra fasar jag ett samtal mer än något annat Igår bestämde jag mig för att säga upp mig från subway och jag har dragitmig hela dagen för att ringa, nu är det gjort iallafall. Inatt fick jag idéen över att be mamma ringa och säga att jag har varit med om en olycka men när jag gav förslaget imorse sa hon direkt: nej nej nej, du får ringa!
Nu är det gjort och jag har bara ett jobb kvar. Det fanns många anledningar till varför jag sa upp mig, dels var det för att lära sig två jobb samtidigt var sjukt jobbigt, så många rutiner. Klart man kan ha två jobb men för dom som inte har jobbat på subwat förstår inte hur mycket man måste lära sig. Det är baka bröd, jäsa bröd, baka kakor, alla brödsorter, alla mackor, vilken dressing som går till vilken macka.. Nu skicka jag precis iväg ett sms till Irena och skrev att jag trivs skit bra hos dem och att jag vill jobba så mycket som det går.

Nog om detta. Fredagen blev riktigt rolig! (jag vet inte vad som hände med mitt supande sanna) Igår kändes det som söndag hela dagen. Jag jobbade på dagen, på eftermiddagen var min morbror och familj över för att fira mamma och på kvällen hade jag myskväll med widin och emma.
Ikväll ska vi bada på Hyrdo, där johanna jobbar. Kommer bli underbaart skönt.

Jag hoppas verkligen att Irena ringer in mig till jobbet så jag och sanna får jobba ihop!Men tills jag vet hur det blir med de tiderna måste jag söka ett annat jobb..
Tillbaka till start, nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback