janna har vart på arbetsintervju




josefine säger:

kändes det bra?

- Janna: "fraktar de humlor från Nya Zeeland?!" säger:

ja, rätt så. det enda jobbiga var att det var egentligen meningen att det skulle vara en gruppintervju/informationsmöte med fem andra utöver mig. men de andra kom aldrig, så han som intervjuade fick gå igenom en hel powerpoint-presentation för mig, och jag fick göra "gruppaktiviteter" själv

- Janna: "fraktar de humlor från Nya Zeeland?!" säger:

det var rätt så pinsam stämning

josefine säger:

hahahah va? förlåt om jag skrattar men det låter jävligt kul

- Janna: "fraktar de humlor från Nya Zeeland?!" säger:

haha, du får gärna skratta. jag skrattade också - inombords

- Janna: "fraktar de humlor från Nya Zeeland?!" säger:

han tog fram en liten låda till mig, och såg lagom besvärad ut:

"Ehm... egentligen så var det meningen att ni skulle vara flera... men du ska välja ett föremål ur lådan och försöka sälja det till mig"

Sedan gick han iväg och jag lämnades med en jävla kartong fylld med skräp; en trasdocka, penna, julstake, konservöppnare

- Janna: "fraktar de humlor från Nya Zeeland?!" säger:

visste inte om jag skulle skratta eller gråta


Kommentarer
Postat av: Janna

haha, mardrömsintervjun. det hela blev inte heller bättre av att han var en riktig Östermalm-snobb, med blåa ögon och seglarbränna.

2008-09-18 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback