LET ME OUT




Oavsett hur kul jag tycker det är att ha fått jobb kan jag inte sluta tycka det är jobbigt. Inte jobben men att lära sig allting. Nu under den närmsta tiden ska jag lära mig två jobb samtidigt, alla rutiner, arbetssätt, vart saker ligger, namn på alla som jobbar. (12 på subway och typ 15 på balsta) Och jobben skiljer sig grymt mycket åt. Det förstår ni säkert. Igår när jag skulle sova låg jag och gick igenom att rutiner på balsta. Kunde inte slappna av, så är jag när jag börjar på ett nytt jobb. Vill göra allting perfekt.
Men jag ska sluta klaga. Nu har jag jobbar igår, idag på balsta och jagtrivs hur bra som helst. Imorgon är jag front (ännu mer att tänka på) och på lördag jobbar jag på subway!
Jag vill ha imorgon kväll, då ska vi supa skallarna av oss och fira Sanna. Det jag inte är van vid är att behöva gå upp för att jobba vid 12 men det ska kännas att man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback