round my hometown






Så sliten från jobbet. När man inte är van att gå upp tidigare än 11 på morgonen tar det emot när klockan ringer vid 10 i 6. Första dagen gick bra. Är på intro nu så idag gick jag bakom Daniel hela dagen och bara obververade vad han gjorde och vad man ska göra. Jag fick slutade tidigare än väntat och direkt när jag kom hem gick jag och miss widin på promenad i odlaren. Nu sitter jag här, svinhungrig. Mamma är på möte så mat blir det inte förän seeent ikväll. Just nu vill jag bara soovaa men för att kunna somna tidigt ikväll gäller det att hålla si vaken.

Ett minus påjobbet var bilden som togs på mig. Det måste finnas en bild på varje person som jobbar där och på min bild ser det ut som jag inte har n¨ågra armar. Hade t-shirt påmig så mina armar smälter i hop med bakgrunden.

dagens låt: 
http://www.youtube.com/watch?v=b8guxJpC1dY&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback