she's lost control





Ännu en dag har passerat i mitt tråkiga liv. Nej, nu ska jag inte vara så men visst önskar jag ibland att det vore lite mer innehållsrikt. Förhoppningsvis nu när jga har jobb kommer det hända lite mer, plus att jag har många framtidsgrejer att se fram emot.
Jag har sett tre filmer idag, eller två och en alv om man ska vara nogrann. Halva walk the line, control (ny favoritfilm efter trainspotting) och the mashinist.
På kvällskvisten åkte jag och emma till tuna park, vi köpte varsin vaniljlatte och strosade runt och pratade med folk vi kände som jobbade där. Väldigt trevligt sätt att spendera en måndagskväll på. Nu är jag nyss hemkommen. Funderar på att lägga mig i mitt rum och kolla på Mio min Mio.
Annars sitter jag kvar här och lyssnar på joy division.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback