they still fighting




Det här senaste dygnet har varit åt helvete. Jobbade som vanligt igår, på kvällen gick jag, emma och cissi ut på en promenad. När jag kom hem började jag må jättekonstigt, hann sitta vid datorn i en kvart sen började jag må hur illa som helst. Illamåeende, jag frös och kroppen lydde inte, så jag la mig vid halv 10. Somnade direkt, hann inte göra någonting av det jag hade tänkt göra på kvällen.
Imorse mådde jag lite bättre men jag kände mig inte bra, tankarna gick till att sjukanmäla mig men samtidigt kom tankarna att jag förlorar pengar (jag kommer säkert bli en sån som måste lika på dödsbädden för att sjukskriva mig) och jag vet vilken personalbrist det är på årby. Istället fick jag gå upp extra tidigt för att göra matlådejäveln, duscha och allt annat. När jag kom till jobbet mådde jag okej men hela dagen har jag känt av det. Frusit konstant och ovanligt trött. Eftersom jag var på intro på en brukade blev jag tvungen att följa med på alla aktiviteter, som bla var 5 km spåret. Iallafall, nog om min sjukdom.

Nu ska jag vila upp mig här hemma och sen förhoppningsvis vara pigg och glad för en ny arbetsdag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback