tillbaka från bakislandet




Så, nu känner jag mig levande nog för att kunna sitta och skriva här. Jag hade tänk innan igår hur "skönt det skulle bli med en bra bakfylla så man inte har ork att gå ur sängen"
Den här morgonen och bakfyllan kan vara det vidrigaste jag har varit med om. Imorse när jag vaknade (idoften av gammal kinamat som jag inte lyckades äta upp inatt) ville jag bara somna om och aldrig vakna igen. Sån huvudvärk och sånt illamåeende.
Det blev inte bättre när jag gick upp, så jag kokade kaffe och åt två alvedon. Nu, 2 timmar senare lever jag.

Gårdagen var trevlig. Vi förfestade hos Fors och 23:20 bussen tog oss till lotus. Var ett riktigt bra tag sen jag var där. Träffade Simon&Pontus (cpstörd som vanligt) och somvanligt med dom blev det jävligt roligt. Ännu en gång misslyckades vi med att styra upp en efterfest så jag gick hem vid halv 3. Vägen hem har aldrig känts så lång, det kändes som jag tog ett steg framåt och två steg bak när jag gick. Plus att jag fick en märklig hungerkänsla som gjorde att det kändes som om jag var ett svältande barn i afrika. Hemma värmde jag Kina mat som jag ställde ifrån mig lika snabbt och det gav en fin os i mitt rum imorse.

Anyhow, det man gjorde igår får man sota för idag. Och jag som ska på middag ikväll. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback