vi delade en flaska till




Imorgon är jag ledig (tror jag) och jag hittade precis säsong 11 av top model på youtube = perfekt tidsfördriv. Ser framför mig hur dagen ser jag, jag stiger upp, nyvaken lite ruffsig i håret, HELT utvilad, kokar en kopp kaffe och gör en stadig frukos och slåt ner mitt arsle vid datorn och rör mig inte ur fläcken på hela dagen. Det för mig låter som en perfekt ledig dag.
Nu ser jag nästan inte fram emot lönen nästa månad för jag har redan lyckats boka upp saker jag ska göra för den. Jag ska beställa en bärbar dator, jag har beställt kläder från hm och lite böcker. Resten måste jag lägga undan för sparande.

Läste precis om hon Madde som gick bort i cancer. Kom in i hennes mammas och pojkväns blogg och fyfan vad tårarna rann när jag läste deras inlägg om hennes sista natt. Åh vill inte tänka på någonting som har med döden att göra.

Nu ska jag strax iväg och fira lena. Efter det, om jag hinner, ska jag ut och gå med gabi. Så ser resten av min dag ut.

p.s, vad dagen kan bli roligare av att jobba med roliga personer, har inte skrattat så mycket som jag har gjort idag på läänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback