we rock the streets at night






Ibland är det konstigt hur man kan ha saker "på känn" Imorse när jag gickupp vid 6 snåret och jag var påväg ur mitt rum fick jag känslan av att jag skulle behöva min mobil. Så jag tar med mig den och när jag äter frukost ringer det. Nu är det inte speciellt ovanligt att det ringer i min mobil men det är väll klockslaget som är lite udda. Jag skulle iallafall jobba på balsta istället för årby, det resulterade i att både jag och sanna jobbade idag. Riktigt kul att ha någon att ta rökpauser med och sitta och tjattra med på lunchen.


Vid matbordet:
Jag: Jag kollar ju alltid på rederiet innan jag sover.
(Ivan börjar fnittra i soffan)
Jag: Ja och då kommer alltid den där jävla vinjetten, om och om igen eftersom jag inte stänger av dvd;n när jag ar somnat.
(Ivan fnittrar)
Sanna: men fyfan, rederiet!
Jag: Ja, jag är på andra säsongen och de har redan bytt kapten 3 gånger!
(Ivan skrattar)
Sanna: Äe, nu går vi ut och röker.
Jag: Och paradise hotel är också bra!!

Jag har ganska udda serier som jag följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback