att bli vuxen




Som jag skrev häromdagen så bor jag kanske inte hemma ihöst. Jag och Widin ska flytta ihop. Blir uppspelt bara jag tänker på det. Vi har hittat en lägenhet som passar oss båda perfekt, högt i tak, stor, gammal stil. Det är min syster och hennes pojkvän som bor där nu men dom ska flytta, så löser det sig med hyresvärden kommer vi få den.

Vi har pratat massor om inredning, hur vi ska ha det.. Konstigt egentligen att tänka att man äntligen ska bli vuxen på riktigt. Att inte kunna spendera pengar på vad som helst.
Men riktigt vuxna kommer vi nog aldrig bli, på det sättet är jag och Widin lika. Vi är barnsliga men ändå så vi kommer sköta oss.

Och jag vet att jag inte hade kunnat hittat en bättre sambo än henne!


Kommentarer
Postat av: widin

det kommer bli såååå bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback