Bakismåndag




Det var lite ovanligt att vakna upp bakis på en måndag. Lika ovanligt som det var att vara full på en söndag.
Lite impuls festande igår. Dagen började med att jag, Widin och Mänty satt på strömsholmen och åt slagstaglass. Någongång under dagen där kom vi överens om att vi skulle dricka vin på kvällen. Gabi skulle till kroatiska föreningen så vi hängde på. Efter lite förfest hos Gabi tog vi taxi dit med "Uffe".

Jag hade skittrevligt där. Synd bara att festen dog tidigt, halv 2 stägde stället. Då hade vi iofs suttit och druckit sen 6 på dagen så det var lite dags att gå hem.
Jag och Widin tog ett bra beslut och hämtade våra cyklar och susade sen hemåt. Väl hemma var jag sugen på köttbullsmacka efter allt Widins prat men vi hade bara köttbullar så jag åt det och kollade på White chicks.

Jag är inte så hemskt bakis idag men det känns i kroppen att jag drack igår. Plus att jag är rödflammig i hela ansiktet som jag alltid blir dagen efter dxrickande.
Vi kan konstatera att jag inte skulle bli en snygg alkis.


Nog med skitsnack från min sida, nu ska jag fortsätta "surfa runt på nätet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback