Bloc Party - Flux




Nu låter jag som vilken tönt som helst men vilken underbar dag det här har varit! Vaknade av någonting som jag aldrig har vaknat av förut, sanna sms;ar att hon är vaken, klar och redo att åka.
Det här är alltså sveriges mest morgontrötta människa och klockan var 10:10.

När jag var vaken och klar åkte vi till badhuset och simmade. Så. Jävla. Underbart. Vi har bestämt att vi ska köpa kort där och det kommer användas. Älskar att simma.
Efter badhuset och solning åkte vi hem och duscha (var och en, inte tillsammans) efter det mötte vi upp Emma/Pyret och satt på strömsholmen och kedjerökte i det fina vädret.

Ikväll ska vi ha myskväll med talang och godsaker.
En sån här dag älskar jag att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback