Det här händer precis just nu




Jag lyssnar på Håkan Hellström, dricker påskmust och undrar vad jag ska göra av den här dagen. Pappa var här precis. Den mannen är otrolig. Under de senaste två åren har han flyttat 3 gånger och nu är det dags igen. Det bästa med att han ska flytta nu är att det innebär bra nyheter för mig, som kaanske inte kommer bo hemma efter sommaren.
AH blir helt pirrig av bara tanken!

Men jag har  redan sagt åt honom att jag INTE kommer finnas där som flytthjälp, är så trött på att hjälpa honom flytta.

Jobbade kväll igår, gick super bra. Det är så skönt att ha jobbar mycker i början av månaden, då behöver jag inte få ångest sen om jobben skulle sina.

Anyhow, planerna var att festa ikväll men så måste widin jobba så det blev ändrat. Vi får se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback