Lista som är rolig att svara på men säkert tråkig för er att läsa.




Hur känner du dig just nu? Trött och nöjd med livet för tillfället.
Vem är den roligaste människan du känner? På ett sätt är det Sanna, för vi är så lika varandra men samtidigt tycker jag att alla mina vänner är roliga.
Gillar du att slåss? Jag har alltid tänkt att: "blir jag slagen först kommer jag slå tillbaka" men jag tror jag skulle ångra mig efter.
Sparare eller slösare? Slösare. Är så jävla dålig att hålla i pengar.
Din drömväska? Någon som jag vet att jag inte har råd med men köper ändå för jag älskar den så mycket.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Sex and the city.
Ditt favorit svärord? Fan eller Fitta.
Pålägg som gäller? Paprika eller gurka.
Tatueringar, piercingar? Har tre tatueringar, en på handleden (mina inicialer), en på ryggen (vänskapstauering) och en på höften (inknackad i thailand) Jag har en piercing som inte sitter i öronen men tänker inte säga var. Haha.
Vad känner du för distansförhållande? Tror inte det skulle funka för min del men man vet aldrig.
Gillar du att vara själv? Ja, som i min nya favoritlåt: "No one can be myself like I can,
For this job I'm the best man,
".
Har du dejtat någon miljadär någon gång? Nej.
Vad tycker du om droger? Att såfort man ljuger för folk om sitt drogbruk så är man fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback