Plain White T's - Shine




Jag sitter här med lite ångest. Jag beställde nyss hem en skinnjacka som EGENTLIGEN var lite för dyr för min budget men jag kunde inte låta bli. I flera år har jag tänkt på att skaffa en och jag älskar den här jag har hittat nu. Min ångest blev lite större också när jag o samma veva klickade hem en jeans-jacka "som jag bara var tvungen att ha".
Det är lätt att vara efterklok men jag får tänka på att jag kommer iallafall ha mycket användning av dem.

Så, vad har jag annars gjort än att nät-shoppat. Igår när vi lånade Nattis lägenhet för att mysa framför tv;n såg jag en dvd med Ebba och Didrik! (jag lånade den nattis) Så idag har jag legat i soffan och kollat på det. Ska fortsätta strax, var tvungen att ta en liten paus. Jag och min syster ligger i varsin soffa och skrattar högt åt vissa scener i den serien.

Nu ska jag städa lite i mitt rum och fortsätta kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback