when we were winning




Nu längtar jag efter att få jobba imorgon. Är så uttråkad nu förtiden. Jag kan vara hemma 10 min sen känner jag att jag vill göra någonting. Idag var jag och fikade med Gabi en stund på stan och direkt när jag kom hem (som var för en timme sen) kände jag hur det kryper i kroppen.
Den där ron jag kunde känna över att "bara sitta hemma", finns inte längre. Jag vill antagligen göra nått eller umgås med någon.

Som tur har jag en kamrat som oftast känner likadant som mig, så nu sitter jag och Widin och funderar på vad vi kan hitta på idag.

Resten av veckan har jag inga problem med att fördriva, jobbar torsdag - söndag.

Mindre kul idag är att vi inte kan göra några aktiviteter som ligger i stan eller på tuna park, vi har satt shoppingförbud på oss båda.


Får se vad aktiviteten blir, bara jag inte stannar kvar hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback