have heart, my dear




Nu är det inte alls långt kvar tills jag jobbat mina sista dagar på sommarschemat. OCH vad händer då.. Jo vi åker till Halmstad och Kos!
Kommer bli så underbart att belöna sig när sommaren är slut (när jag var mitt uppe i sommarschemat trodde jag fan aldrig att den skulle ta slut)

Det har inte hänt mycket sen jag uppdaterade sist, jag bor åter igen hos Gabi och jag jobbar.
Igår iofs festade vi hos Sanna med Viktor och killarna. Efter var vi ute på harrys, som var ganska kul. Jag hade så jäävla ont i mina fötter bara så jag fick gå barfota, haha.

Alla drog på efterfest utom jag och Nissinen. Jag skulle följa med henne en bit så hon slapp gå själv och påväg tillbaka kände jag mig bara trött och hängig så jag gick hem för att sova istället.

Idag börjar jag jobba halv 3, ska bli så underbart att få en ledig dag imorgon. Speciellt när jag vet att hela helgen bara är jobb, jobb, jobb.

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för att du gick med mig sötis=)

2009-08-06 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback