min helg i bilder





 

Vi började resan med att stanna efter någon timme och äta frukost på Mc donalds.

 

Vi åkte i några timmar.

 

Vi stannade i Skara för rökpaus och hoppkort.



Den här satt strax innan vi körde in i göteborg.

 

När vi hade checkat in på hotellet gick vi nerför avenyn och hitta ett sushi ställe där vi åt lunch.



När sushin var avklarad åt vi glass, som inte var speciellt god.



Vi hade visionen här att sitta vid den fina fontänen och njuta av det fina vädret. Men vinden vände och ALLT vatten kom över oss så vi gick...

 

Och drack öl istället.

 

Utanför Ullevi. Synd bara att efter 1 timmes köande får vi veta att vi står vid fel sektion, så vi fick börja om.
Just det, tummen upp är våran nya grej.



På plats i Ullevi. Det var här vi insåg att det enda vi gjorde på den här resan var att äta.



Snow patrol spela.



Sen var det över 2 timmars magi. INGENTING kan mäta sig med känslan som jag hade på U2 igår, det var riktig lycka. Förstå ett Ullevi med 55 tusen människor som sjunger "i still havent found what i'm looking for"




Vi var lyckliga, jag flinar som en jävla idiot. (som vanligt när vuxna ska ta kort blir det 2 meter luft över huvuderna)



Magiskt. Bono uppmanade publiken att ta upp sina mobiler så det formades en stjärnhimmel.




På söndag morgonen var vi duktiga och ställde klockan på 8 för vi skulle hinna med hotellfrukosten sen åka till Liseberg. Vi hade glömt att kolla när liseberg öppnade, som var kl 11 så vi fick några timmar över. Då såg vi på mysteriet på greveholm.



Inne på Liseberg åt vi lite mer. Och åkte karuseller såklart. Jag hade glömt hur underbart kul kanonen var!



På vägen hem köpte vi Aftonbladet och läste allt om U2.



Vi kom hem vid 7ikväll, när vi kon till stan åkte vi direkt hem till Gabi och åt tacos.

Jag har haft 2 underbara dagar med Widin, jag kommer aldrig glömma den här spelningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback