when love takes over




Jag kanske ska tydligöra mitt tidigare inlägg. Vi vet inte om någon av oss har fått svininfluensan, men de senaste dagarna har alla hostat som galningar och igår blev sanna riktigt sjuk så hon är på isoleringsavdelningen på sjukhuset.

Det är säkert bara en vanlig influensa men fram tills att vi vet måste vi andra också vara hemma. Jag har inte ens kommit ur sängen idag, har bara legat i feber och hostat.

MEN så ska jag också nämna att den här veckan har varit fantastiskt/underbart rolig! Åh vad kul vi har haft det, precis som våra andra semestrar.

Det var som vanligt, fest i en hel vecka, 2 timmars sömn varje natt, dans på bardiskar, supa sig fulla på stranden.
Ja, som alltid när vi är på semester.

Känns helt konstigt att sitta hemma själv i flera dagar nu när man har umgåtts med 6 andra tjejer i en vecka.

Flytten är uppskjuten på obestämt datum och jag hoppas att den här skiten försvinner snart.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas det, vi väntar på sannas provsvar, dom kommer förhoppningsvis på fredag.. :/

2009-08-26 @ 18:51:00
Postat av: sanna

Jag hoppas verkligen att ni alla kommer att må bra snart, mina sötnosar. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback