2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, flyttade hemifrån bland annat.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Grekland.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej, inte vad jag vet.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 september när jag och sanna åt köttbullsmackor på den första kvällen i våran lägenhet.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har växt mycket som person, jag har blivit mognare på många plan och har fått helt andra värderingar än jag hade förut. Jag har fått perspektiv på saker och har börjat inse vad som är viktigt att lägga tid på och inte.
9. Största misstaget? Kom nu under hösten. Eller misstag och misstag, jag släppte på min egna moral som, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, efter kos då vi låg i någonslags svininfluensa. FYSATAN vad dåligt jag mådde då.
11. Bästa köpet? min skinnjacka.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller sprit, haha.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla kos-låtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit bättre vän mot mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte.
18. Hur tillbringar du julen? Hos mormor och morfar med hela släkten.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Ullared, haha.
21. Bästa boken du läste i år? Min vän Leonard - James Freys
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? digitalkamera.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jobbade på dagen och på kvällen kom släkten hit och firade.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk i slutet av året.
 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bättre än 2008, haha.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Erik Grönwall från idol.
31. Vem saknade du? vet inte.
32. De bästa nya människorna du träffade? --


Kommentarer
Postat av: Anonym

de bästa människorna du mötte - red eye och nalle puh och runkaren, varför kan du inte erkänna för !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback